Welkom FR

Welkom op de website van boekhoudkantoor Lieve Hamers te Roeselare-Rumbeke.

Als starter, zelfstandige, KMO, vrij beroep of vennootschap belandt u in de complexiteit van boekhouden, fiscaliteit en vennootschapsrecht tijdens de levenscyclus van uw onderneming.
U kan u hierbij laten begeleiden door ons erkend boekhoudkantoor.
Wij zijn een allround boekhoudkantoor met een professionele aanpak op uw maat. Efficiëntie en degelijkheid zijn onze kernwaarden.

Door onze jarenlange ervaring en uitgebreide kennis in diverse sectoren bieden wij uw onderneming een reële meerwaarde en zijn wij uw vertrouwenspersoon.
Uw ideeën en plannen vooraf aftoetsen en bespreken is van groot belang. Een tranparante administratie is noodzakelijk en moet het evenwicht behouden tussen het belang van uw onderneming en uw privé belang.

De complexiteit van de wetgevingen in België verwacht dat wij mee-evolueren met de economische en technologische ontwikkelingen. Indien nodig laten wij ons omringen door een netwerk van kennisspecialisten waaronder bedrijfsrevisoren, advocaten, notarissen, financiële instellingen,
verzekeringsmakelaars en specialisten in sociale wetgeving.

Raadpleeg het overzicht van onze diensten en onze tarieven.

Op deze website vindt u ook nuttige rekeningnummers, interessante links en een overzicht van nieuwsberichten die op geregelde basis worden vernieuwd.

Verder is er nog een onderdeel met specifieke informatie voor starters.

Neem contact met ons op voor bijkomende informatie.

Nouvelles

La déduction de la TVA sur les véhicules est une matière particulièrement complexe. Pour les véhicules particuliers, cette déduction ne peut en principe jamais être supérieure à 50 %. Et si le véhicule est également utilisé à des fins privées, la limitation de la déduction peut être encore plus importante. En cette période de crise du coronavirus, l'administration facilite toutefois l'administration de la preuve à certains égards.

Lorsque les circonstances l'exigent, les administrateurs doivent convoquer l'assemblée générale et la confronter au choix suivant : tout arrêter ou prendre des mesures pour assurer la continuité. Les administrateurs sont responsables de cette procédure de sonnette d'alarme. Et ce n'est pas une mince responsabilité.

L'administration fiscale a fait part de son point de vue sur les conséquences fiscales du télétravail dans une circulaire publiée fin février. S'il est vrai que cette circulaire a vu le jour dans le contexte de la crise de la Covid-19, le nouveau point de vue du fisc s'applique, indépendamment de la pandémie, à toutes les situations de télétravail depuis le 1er mars 2021.

Nous utilisons des cookies pour retenir vos préférences de langage et améliorer votre expérience de surf. En savoir plus[OK]