Welkom!

Welkom op de website van het boekhoudkantoor Lieve Hamers te Rumbeke.

Als starter, zelfstandige, KMO, vrij beroep of vennootschap belandt u in de complexiteit van boekhouden, fiscaliteit en vennootschapsrecht tijdens de levenscyclus van uw onderneming.
U kan u hierbij laten begeleiden door ons erkend boekhoudkantoor.
Wij zijn een allround kantoor met een professionele aanpak op uw maat. Efficiëntie en degelijkheid zijn onze kernwaarden.

Door onze jarenlange ervaring en uitgebreide kennis in diverse sectoren bieden wij uw onderneming een reële meerwaarde en zijn wij uw vertrouwenspersoon.
Uw ideeën en plannen vooraf aftoetsen en bespreken is van groot belang. Een transparante administratie is noodzakelijk en moet het evenwicht behouden tussen het belang van uw onderneming en uw privé belang.

De complexiteit van de wetgevingen in België verwacht dat wij mee-evolueren met de economische en technologische ontwikkelingen. Indien nodig laten wij ons omringen door een netwerk van kennisspecialisten waaronder bedrijfsrevisoren, advocaten, notarissen, financiële instellingen,
verzekeringsmakelaars en specialisten in sociale wetgeving.

Raadpleeg het overzicht van onze diensten en onze tarieven.

Op deze website vindt u ook nuttige rekeningnummers, interessante links en een overzicht van nieuwsberichten die op geregelde basis worden vernieuwd.

Verder is er nog een onderdeel met specifieke informatie voor starters.

Neem contact met ons op voor bijkomende informatie.

News

Als een werknemer kosten maken in opdracht van, of ten voordele van zijn werkgever, dan zal de werkgever die kosten in principe terugbetalen. Dergelijke betalingen zijn 'kosten eigen aan de werkgever'. Ze zijn niet belastbaar in hoofde van de werknemer en zijn gewoon aftrekbaar in hoofde van de werkgever. In principe moet de werknemer de echtheid en het bedrag van de uitgave bewijzen, maar er bestaan uitzonderingen, zoals voor verblijfskosten.

U bent zaakvoerder en loopt privé tegen een scheiding aan? Dat hoeft gelukkig niet het einde van uw onderneming te betekenen.

Begin februari 2023 bereikten de sociale partners in de Nationale Arbeidsraad (NAR) een akkoord over de verplichte toekenning van een fietsvergoeding voor werknemers uit de private sector. Deze maatregel treedt in werking vanaf 1 mei 2023. In dit artikel leest u wat er concreet wijzigt.

We use cookies to record your language preference and enhance your surfing experience. Know more[OK]